• sns01
  • sns03
  • sns04
  • sns02
  • sns05
+ 86-15252275109 - 872564404@qq.com
cuntattate oghje!
Uttenite un Preventu

Perchè Bitcoin hè cusì caru? Cosa hè un scambiu Bitcoin?

Perchè Bitcoin hè cusì caru? Cosa hè un scambiu Bitcoin?

Dighjà 700 anni prima chì a Svezia emissi e prime banconote europee in u 1661, a Cina avia cuminciatu à studià cumu riduce u pesu di e persone chì portanu munete di ramu. Queste munete rendenu a vita difficiule: hè pesante è face u viaghju periculosu. Più tardi, i mercanti anu decisu di deposità queste munete trà di elli è emettenu certificati di carta basati annantu à u valore di e munete.
L'emissione privata hà scatenatu una crescita di l'inflazione è di a svalutazione di a valuta: u guvernu hà seguitu l'esempiu è hà publicatu e so propie banconote sustinute da riserve d'oru, facendulu diventà u primu cursu legale in u mondu.
In i seculi scorsi, i paesi anu cuminciatu à aduttà u "standard d'oru", aduprendu merci cum'è l'oru è l'argentu per mintà munete di un certu pesu. È riprisenta un certu valore finu à chì a muneta sia manipulata, ciò chì porta à l'aumentu di valute rappresentative.
E banche emettenu "obbligazioni d'oru", vale à dì, e banconote cù un valore nominale di 50 USD ponu esse scambiate per 50 USD in oru.
In u 1944, u sistema di Bretton Woods hà decisu chì i 44 paesi chì assistenu à a riunione mantenessinu e so valute ligate à u dollaru americanu perchè u dollaru americanu hè sustinutu da riserve d'oru. In realtà significa chì u dollaru americanu pò esse convertitu in oru in ogni mumentu.
In realtà significa chì u dollaru americanu pò esse convertitu in oru in ogni mumentu.
L'effettu hè bonu, ma a durata ùn hè longa. A crescita di u debitu publicu, l'inflazione di e valute è a crescita negativa in a bilancia di pagamenti significanu chì u dollaru americanu hè sottupostu à una pressione più grande. In risposta, alcuni paesi europei si sò ancu ritirati da u sistema è anu scambiatu dollari americani per oru. À quellu tempu, e so riserve cuntenenu più dollari cà oru.
In u 1971, l'anzianu presidente di i Stati Uniti Richard Nixon hà chjosu a finestra d'oru è hà cambiatu sta situazione. I guverni stranieri detenenu troppu dollari, è i Stati Uniti sò propensi à scarsità d'oru. Insemi cù altri 15 cunsultanti, anu annunziatu un novu pianu ecunomicu per evità l'inflazione, riduce u disimpiegu è cunvertisce i dollari americani in valuta legale, chì si basava principalmente annantu à l'accunsentu di l'utilizatori di e valute piuttostu chè di materie prime è di norme.
Dunque, a speranza hè se tutte e parti accettanu a vostra valuta, chì hè interamente basata nantu à a fede.
U listessu hè vera per Bitcoin, sta criptovaluta hà avutu una volta un record di 19 783,06 $. Ciò chì dà valore à Bitcoin? L'affirmazione chì si ottiene attraversu l'offerta è a dumanda ùn pare micca copre tutte e circustanze. Ùn hà nisuna basa è ùn hè cuntrullata da nimu.
Almenu, pudete contà nantu à una agenzia di gestione ghjuridica per mantene u valore di una valuta.
Bitcoin hà e caratteristiche di una valuta legale. In ogni casu, da una perspettiva di governanza, nimu "pussede" Bitcoin. Sembra operà in u listessu modu cum'è fiat cash, ma l'ecosistema essenzialmente diversu face pensà à l'economisti è à l'esperti finanziarii: quale stabilisce u prezzu per questu?

15bf9782452d5f47ca21e9847820887d

Ciò chì vede hè 5 di i milioni di linee di codice in Bitcoin. Bitcoin era à l'origine solu qualchì millaia di linee di codice, sviluppatu da Satoshi Nakamoto in u 2008 è esciutu à l'iniziu di u 2009. In u famosu libru biancu "Bitcoin: Un Sistema Elettronicu di Cassa Elettronica" (bitcoin: A Peer-to-Peer Sistema Elettronicu di Cassa), u cuncettu di Bitcoin hè elaboratu.
A so idea originale era di creà una forma di liquidità chì ùn hà micca bisognu di passà per l'istituzioni finanziarie perchè hè criptata.
A più grande innovazione hè l'applicazione di a tecnulugia blockchain. Ogni bloccu rapprisenta una transazzione in a rete Bitcoin - più blocchi, più a transazione durerà. Dunque, hà furmatu una "catena", da quì u so nome.
Per generà un bloccu, i minatori anu bisognu di aduprà a putenza uriginale di trasfurmazione di l'urdinatore è una grande quantità di energia elettrica per verificà l'esistenza di transazzioni di valore X è di tempu Y trà A è B. Quandu hè cunfirmata, u bloccu appare è a transazzione passa . I minatori anu ricivutu Bitcoin cum'è ricumpensa.
Tuttavia, sta muneta digitale ùn hà micca valore intrinsicu - ùn pò micca esse aduprata cum'è merce. E persone chì sò scettiche nantu à Bitcoin dicenu spessu chì per Bitcoin per sopravvivere, deve prima esse accettatu è adupratu per altri prudutti. Pianu pianu, cù u tempu, diventerà soldi. Per esempiu, perchè l'oru hè adupratu in ghjuvelli è prudutti elettronichi, a ghjente accapara l'oru per priservà u so valore.
In un travagliu di grande portata da l'economistu austriacu Carl Menger, hà cuminciatu à discrive a valuta cum'è "u fattu chì certe materie prime sò diventate un mezu di scambiu generalmente accettatu". Basatu nantu à Menger, Ludwig von Mises, ancu economistu, classifica a valuta di merci cum'è una valuta chì "hè ancu una merce commerciale". U cursu ghjuridicu hè a valuta cumposta da "articuli cù qualificazioni giuridiche speciali".
"... Valuta nominale versus valuta, cumprese cose cun qualificazioni legali speciali ..." -Ludwig von Mises Teoria di u Soldu è di u Creditu
L'idea di u valore intrinsicu hè profondamente arradicata in l'omu, è ancu Aristotele hà scrittu una volta per quessa chì i soldi anu bisognu di valore intrinsicu. In sostanza, ùn importa micca quale valuta hè, u so valore deve vene da a so propria utilità. Cum'è a storia prova chì nunda hà bisognu di valore di merci per diventà valuta, l'argumentu di Aristotele hè insostenibile.
In parte di l'Africa è di l'America di u Nordu America, e perle di vetru sò aduprate cum'è muneta, ancu s'elli anu dimustratu d'esse di pocu usu cum'è merci. E persone Yap in u Pacificu usanu u calcariu cum'è valuta.
E persone chì sò scettiche di Bitcoin adupranu spessu argumenti di valore intrinseci per cundannà a viabilità di Bitcoin. Sfortunatamente, Bitcoin hè una esistenza puramente digitale, dunque hè liberu da e catene di u mondu reale. Ùn hà micca bisognu di avè un valore intrinsecu cum'è l'oru, nè ne deve esse attribuitu diritti speciali da altri per rende lu corsu legale. Ancu se questu pò sembrà una spiegazione-Bitcoin hè una nova entità chì ùn hè micca sottumessa à e nostre regule umane-ma ùn hà ancu un significatu cumpletu.
Pensate à questu modu: Bitcoin è monete fiat sò diversi ecosistemi finanziarii.
A valuta Fiat appartene à u mondu fisicu, chì porta altre restrizioni di valuta. U putere appartene à quelli chì cuntrolanu a valuta, è a banca centrale pò sempre stampà più soldi per prumove l'inflazione è a circulazione. Tuttavia, nimu ùn pò dì esattamente quanti dollari tangibili scorrenu in u mondu.
L'offerta d'oru hè limitata, ma serà influenzata da l'inflazione. Sì qualchissia trova una grande quantità d'oru fora di l'offerta attuale, a pruprietà pò esse cumpletamente diluita. L'innuvazioni in scienza di i materiali ponu ancu riduce a necessità di aduprà l'oru in l'elettronica è i prudutti di cunsumu.
A natura digitale di Bitcoin richiede una nova basa teorica. L'ecunumisti anu ricunnisciutu longu i limiti di i metalli preziosi è di e monete fiat. Dunque, l'introduzione di Bitcoin hà datu nascita à un novu inseme di regule, chì parechje persone chjamanu "l'ecosistema finanziariu upstart".
U prublema hè chì, cum'è i massimizzatori di Bitcoin vi anu dettu, a muneta legale è l'ecosistemi di criptovaluta ùn ponu micca veramente coesistere. Siccomu ùn ci hè un valore intrinsicu cum'è strumentu finanziariu, pruduttu d'investimentu o tituli, a scumessa più grande hè di fà di Bitcoin una muneta glubale.
Oghje, l'offerta monetaria glubale (M1) hè di 7,6 trilioni di dollari US. Se aghjunghjite depositi di cuntrolli, obbligazioni à breve termine, depositi à tempu è altri strumenti finanziarii, ghjunghjerà à un trambulante 90 trilioni di dollari. Per diventà una muneta glubale, Bitcoin hà bisognu d'avè almenu u valore di l'offerta mundiale di soldi - ma questu ùn hè micca u casu, perchè u valore di mercatu di Bitcoin hè solu 130 miliardi di dollari à u mumentu di a scrittura.
Tuttavia, u debitu sovranu in rapida crescita è u debitu esternu ponu incuraghjà l'investitori à cumincià à circà un strumentu di copertura di reinflazione chì sia più faciule d'ottene è più rimpiazzabile di l'oru. Questu pò prumove a valutazione di Bitcoin perchè hà una funzione di magazzinu di valore. Per luttà contr'à l'inflazione, parechje persone si cuntentanu di tene dollari, euro o yen in i so portafogli-l'Argentini è i Venezuelani facenu questu, tenenu dollari relativamente stabili.
Questu pò purtà un valore praticu: Bitcoin pò esse adupratu cum'è un magazinu di valore.
U vedemu cum'è un asset. S'ellu hè, allora Bitcoin hè essenzialmente una valuta antiinflazione. Per stimulà a crescita di a rete, ogni volta chì un novu bloccu hè creatu in a blockchain, 50 novi bitcoins seranu generati. Dopu ogni 210.000 piazze, a ricumpensa serà dimezzata (avà ricumpensa 12.5 per piazza, è serà dimezzata à 6.25 u 14 di maghju 2020). In cunglisazione cù a scarsità inerente è u tappu di l'offerta di 21 milioni di Bitcoins, ùn hè micca meravigliosu chì e persone è l'istituzioni finanziarie possinu trattà Bitcoin cum'è valuta dura (cunnisciuta ancu cum'è valuta sicura).
Ciò significa chì a politica monetaria interna sta guidendu u putere di acquistu di Bitcoin - ma chì determina u so prezzu?
Se fighjate a scola classica di economia, truverete chì u prezzu di Bitcoin hè determinatu da u so costu di produzzione. Questu significa hardware è electricità. Cum'è Bitcoin continua à soffre di deflazione, u numeru di minatori diminuirà gradualmente a causa di elevati costi minerarii. Tuttavia, ci sò ancu alcuni minatori disposti à vende bitcoin à una perdita, chì pò indicà chì qualcunu copre l'aumento di u bitcoin in futuro: u prezzu ùn dipende micca interamente da u costu di a produzione, ancu se hè un fattore.
A scola neoclassica di ecunumia s'hè sviluppata nantu à sta teoria è hà aghjustatu un altru fattore ogettivu: l'offerta è a dumanda. Siccomu l'offerta di bitcoin hè limitata, u numeru di bitcoins estratti diminuirà ancu cù u tempu, cusì a dumanda di più bitcoins pò cresce. Più dumanda hè uguale à prezzi più alti.
Basandu solu nantu à fattori ogettivi ùn pare micca esse capace di dipinge u quadru sanu. Se i costi di produzione sò u mutivu principale, allora u valore di Bitcoin deve esse vicinu à l'offerta larga di soldi di i Stati Uniti (M3).
Malgradu questu, i minatori sò sempre in perdita, malgradu u costu più altu di a minera di Bitcoin.
Se u bilanciu di a dumanda è l'offerta hè impurtante, allora u tettu di fornitura chjaru è verificatu di Bitcoin deve determinà una domanda stabile. Tuttavia, Bitcoin hè sempre propensu à una volatilità estrema è pò crollà è alzassi u listessu ghjornu.
Entrendu in a scola austriaca di economia, à i sustenitori di Bitcoin li piace assai sta scola. L'economisti austriachi credenu chì u prezzu di tuttu hè determinatu da fattori soggettivi, ancu cumpresi i costi di produzione. L'offerta è a dumanda sò determinate da e preferenze persunali. Dunque, pò spiegà u valore di Bitcoin - valore percepitu è ​​fattori soggettivi ponu esse cumpunenti più impurtanti.
Si pò vede chì ùn ci hè micca spiegazione chjara perchè a criptovaluta (o ancu a valuta) hè preziosa. In questu casu, u prezzu di Bitcoin sembra esse guidatu da mudelli ecunomichi classici, sentimentu di u mercatu è politica monetaria interna.
Tuttavia, ùn importa ciò chì a teoria economica adopra a ghjente, a criptovaluta introdurrà ancu una rivoluzione finanziaria. Se pò evoluzione in un'altra forma di muneta glubale, l'ecosistema finanziariu glubale serà annullatu (sì hè bonu o male, ùn sapemu micca).
In ultimamente, Bitcoin hè u pianu di lanciamentu per esperimenti finanziarii. Da u 2016 à u 2017, a tecnulugia blockchain hà purtatu a prusperità di a criptovaluta è hà purtatu un mondu sanu novu di innuvazione blockchain. Oghje, useremu u cuncettu di pegs di l'assi è banche di riserva per studià criptovalute stabili chì ponu mantene u prezzu di un dollaru.
Invece di trattà Bitcoin cum'è una valuta, hè megliu trattallu cum'è un sistema di pagamentu.
Dunque, u veru valore di Bitcoin si trova in a so rete. Più sò persone implicate, megliu serà. Essenzialmente, questu significa chì u valore di Bitcoin dipende da quellu chì u detene. Oghje ghjornu, cù a pupularità di Bitcoin (micca per usu cutidianu, ma per investimenti è cummerciu), di più in più persone curiose cumincianu à fà casu à sta nova tecnulugia. Questu significa più distribuzione.
Tuttavia, per chì Bitcoin operi veramente cum'è previsto, hà bisognu di sbarrazzassi di i minatori è di e piscine minerarie passendu à un sistema di prova di participazione (PoS). U sistema di prova di travagliu di Bitcoin face chì e transazzione sianu assai costose - i minatori spendenu milioni di dollari per verificà e transazzione di Bitcoin in a rete cù l'elettricità è a putenza di trasfurmazione di l'informatica grezza. Cù u sistema PoS, Bitcoin serà valutatu per via di a so rete. A maiò parte di e parti interessate rinunceranu una parte di e so participazioni per permette à a rete di cresce, aumentendu cusì e so participazioni in modu proporzionale.
Sembra simplice, ma a maiò parte di i bitcoins oghje sò minati da minatori cinesi. Se pò rimpiazzà (per esempiu) l'offerta larga di soldi di i Stati Uniti, allora perchè u guvernu di i Stati Uniti adotta una valuta globale cuntrullata da minatori di superpotenza opposti?
Se e superpotenze ùn sò disposte, perchè seguitanu picculi cungressi? U scopu monetariu glubale pò sembrà un sognu di pipa, ma à a fine, sì Bitcoin possa travaglià dipenderà da da quale si sente, cume induve ottiene u so valore.


Tempu di posta: Sep-10-2020