• sns01
  • sns03
  • sns04
  • sns02
  • sns05
+ 86-15252275109 - 872564404@qq.com
cuntattate oghje!
Uttenite un Preventu

2020, pò esse l'annu di u contraattaccu di Bitcoin

2020, pò esse l'annu di u contraattaccu di Bitcoin

Ricertamenti, Bitcoin pare esse in un dilema. Ancu se u prezzu di Bitcoin sembra esse estremamente volatile, a criptovaluta hè stata in un periodu di cunsulidamentu in e duie ultime settimane, dopu avè toccu brevemente un massimu di 7.470 $. Circundendu trà a zona alta di 6.000 $ è a zona bassa di 7.000 $. Dopu, induve andrà Bitcoin?
Per un bellu pezzu, a ghjente hè stata scettica nantu à u valore di basa di e criptovalute. Anu elencatu a velocità di transazzione "lenta" di Bitcoin, i hacks Ethereum è altre "mancanze" in l'industria, affirmannu chì sta classa d'attivu ùn hà futuru. Tuttavia, in u mondu turbulente d'oghje, u paisaghju macroeconomicu si sviluppa, in particulare e criptovalute, in particulare Bitcoin.
Sicondu un raportu publicatu da Bloomberg, Bitcoin cresce a putenza per un mercatu di toru à grande scala. U rapportu hà enfatizatu chì 2020 serà l'annu quandu Bitcoin diventa oru digitale. "Quist'annu hè una prova chjave di a transizione di Bitcoin à una quasi moneta cum'è l'oru, è l'aspettemu chì superi sta prova."
U numeru di persone interessate à blockchain è criptovaluta cresce
Sicondu un sundagiu realizatu da Paxful, un mercatu glubale di cummercializazione bitcoin P2P, l'Americani chì anu cunnuscenza di criptovalute anu mostratu interessu crescente per a tecnulugia blockchain è e criptovalute. Stu gruppu di persone vede di più in più l'assi digitali cum'è un sustitutu per u sistema finanziariu tradiziunale "difettuoso".
Sicondu un rapportu di ricerca publicatu u 23 d'aprile, a criptovaluta hè in maturità cum'è attivu. Quasi u 50% di i rispondenti crede chì l'emergenza in u sistema finanziariu tradiziunale servirà da opportunità per aiutà e persone à trasfurmà a so attenzione à Bitcoin cum'è alternativa.
Sicondu l'indagine, l'usi più cumuni di Bitcoin includenu pagamenti in vita reale (69,2%) è cumbatte l'inflazione è a corruzzione (50,4%).
Artur Schaback, capu di funziunamentu è cofundatore di Paxful, hà dettu in una intervista: "Vale à dì chì parechje persone credenu chì l'adopzione principale serà realizata in i prossimi 6 à 10 anni. À u cuntrariu, certi intervistati credenu chì listessa A bolla di a criptovaluta sparerà in pocu tempu. Aghju speranza per a prima situazione, allora pensu chì cum'è industria, duvemu sforzàci di creà più prudutti è applicà più prudutti à casi d'usu di a vita vera. Aiutate à accelerà l'adopzione mainstream ".
In u cuntestu di a nova pandemia di corona glubale, Paxful crede chì sia a criptovaluta sia i sistemi finanziarii tradiziunali sò messi à prova, ciò chì spiega in una certa misura perchè u prezzu di BTC cresce mentre BTC diventa un patrimoniu sicuru.
Schaback hà enfatizatu chì, paragunatu à prima, a cuscenza di e persone in Bitcoin hè senza dubbiu più alta avà. "Mi ricordu quandu avemu principiatu, nimu ùn sapia di Bitcoin è hà ancu pensatu à a parolla" Bitcoin ". Tuttavia, da i risultati di l'indagine quest'annu è l'annu passatu, più persone anu intesu parlà di Bitcoin. Più persone l'assucianu cù cuncetti diversi cum'è muneta è tecnulugia. Avemu sempre una longa strada da fà, ma sò impaziente di vede più prudutti chì aiutanu à u mainstream. "
In quantu à l'ostaculi à l'adopzione, l'indagine hà ancu enfatizatu chì 53,8% di i rispondenti credenu chì a mancanza di cunniscenze pertinenti impedisce a popularizazione di criptovalute.
Sicondu u rapportu, i rispondenti credenu chì i fattori principali chì aiutanu à aumentà u tassu di adozione sò a splutazione mobile, a recuperazione di altcoins, l'investimentu istituzionale è l'usu corporativu di a tecnulugia blockchain.
U COO di Paxful hà commentatu e sfide future: «A sfida più grande hè sempre a cunniscenza nantu à a criptovaluta stessa. Sapemu chì più persone ne anu intesu parlà, ma pensu chì sia a ragione sbagliata, cum'è u ghjocu è u Scam di Livellu. Per via di questi, u publicu mainstream hà sempre un sensu di paura. Cum'è industria, questa hè a nostra sfida più grande ".

1592510334_bitcoin

U futuru di Bitcoin cuntinueghja à ricuperà
Dopu avè sperimentatu a calata di u volume di cummerciu in e settimane precedenti, u vulume di cummercializazione di futuri di Bitcoin hà cuminciatu à ripresentà. Sicondu l'ultimi dati di CME, i so prudutti anu toccu un novu massimu u mese scorsu in termini di conti attivi, cù un ritmu di crescita annuale cumpostu di 161%.
Sicondu i raporti, u regulatore americanu, a Securities and Exchange Commission (SEC) hà cunfirmatu chì u Medallion Fund (Medal Fund) sottu Renaissance Technologies pò avà entra in u mercatu di futures di Bitcoin. Stu fondu hè cunnisciutu per e so prestazioni eccezionali di ritornu d'investimentu finu à questu annu.
Sicondu l'infurmazioni, a Tecnulugia Rinascimentale furnisce u cuntrattu di futuri bitcoin liquidatu da CME Group, CME hè unu di i primi fornitori di futuri bitcoin.
U fondu di hedge di 10 miliardi di dollari in u Rinascimentu hà fattu un nome da pocu in i media. Ancu se u novu virus di a corona hà immersu i mercati mundiali in una turbulenza cuntinua, u fondu hà rializatu 24% di crescita finu à questu annu. Sicondu CNBC, a scala di gestione di u Medal Fund hè di circa 10 miliardi di dollari, equivalente à circa 70 miliardi di RMB. Stimatu cù una scala di gestione di decine di miliardi di dollari, i ricavi di quest'annu sò di circa 3,9 miliardi di dollari US, equivalenti à quasi 30 miliardi di yuan; dopu avè deduttu i diritti di gestione è a spartera di e prestazioni, u fondu hà un prufittu nettu di circa 2,4 miliardi di dollari US, equivalenti à quasi 17 miliardi di yuan.
Sicondu u Wall Street Journal, à u 14 d'aprile, u fondu di midaglioni hà una resa cumulativa di 39% quist'annu. Ancu in u mercatu di marzu "Great Falls" chì Buffett ùn avia micca vistu in a so vita, u Medal Fund hà sempre guadagnatu 9,9%. In u listessu mese, u S&P 500 hè cascatu 12,51%, è u Dow hà calatu 13,74%, tramindui colpendu u più grande calatu mensile da uttrovi 2008.
Ùn ci hè dubbitu chì questu fondu di midaglioni, chì ùn hà mai persu soldi da a so creazione è pò ancu ottene ritorni di ghjornu durante a crisa ecunomica, rapprisenta a ricunniscenza di u capitale tradiziunale in u mercatu di criptovaluta, è hà da purtà enormi benefizii à u mercatu di futuri CME Bitcoin. fluidità.
Una pulitica di facilitazione illimitata pò stimulà u contraattaccu di Bitcoin
Malgradu u forte ribombu di i prezzi di l'assi, cumprese e criptovalute, e prospettive per l'ecunumia glubale fermanu preoccupanti. In e cinque settimane passate, 26 milioni di travagliadori anu dumandatu a disoccupazione solu in i Stati Uniti. À u livellu di a sucietà, e cumpagnie di ricerca aspettanu chì a sucietà perda trilioni di dollari di rivenuti.
Dunque, ùn hè micca surprisante chì e banche centrali è i guverni di u mondu sanu anu fattu sforzi per salvà persone, imprese è cumpagnie intere.
Per alleviare a minaccia di recessione economica affrontata da i Stati Uniti per via di l'impattu di l'epidemia, a Fed hà una "grande mossa" senza precedenti. A sera di u 15 di marzu, a Fed hà ridottu i tassi d'interessu à zeru è hà lanciatu un prugramma di allentamentu quantitativu à grande scala di 700 miliardi di dollari. U 17 di marzu, a Riserva Federale hà lanciatu u Fondu di Finanziamentu di u Cummerciu Cummerciale (CPFF) è u Meccanismu di Creditu Primariu per i Rivenditori (PDCF) per furnisce liquidità à l'emittenti di carta cummerciale. U 23 di marzu, a Riserva Federale hà publicatu una pulitica illimitata quantitative easing (QE) è hà cuminciatu à "cumprà" guasi tutti i prudutti di creditu nantu à u mercatu eccettu per l'azzioni per furnisce un sustegnu di liquidità sufficiente per u mercatu.
Parechje persone credenu chì l'azzioni successive di a Fed evidenzinu solu a serietà di a situazione di i Stati Uniti.
A Banca di u Giappone (BOJ) hà ancu cunfirmatu sta tendenza. Sicondu Nikkei Asian Review, citendu e persone familiarizate cù l'affare, a Banca di Giappone cerca acquisti illimitati di obbligazioni di u guvernu giapponese in un tentativu di stimulare l'ecunumia. Spera ancu di allargà u so prugramma di facilitazione quantitativa per radduppià l'acquistu di obbligazioni corporative è di carta cummerciale.
Ancu se i Stati Uniti anu lanciatu un prugramma limitatu di compra d'obligazioni, Max Bronstein, membru di a squadra d'investimentu istituziunale di u scambiu di criptovalute Coinbase, hà dichjaratu chì "u sistema attuale hè completamente crollatu".
Sempre più persone credenu chì l'assi criptografici decentralizati è relativamente scarsi beneficeranu di sta tendenza versu muniti scunnisciuti è campi fiscali paragunati à e monete fiat di e banche centrali.
Raoul Pal, anzianu dirigente di Goldman Sachs è gestore di i fondi di speziu, hà spiegatu in l'edizione d'aprile di u giurnale "Global Macro Investors" chì pensa chì pudemu vede "u nostru sistema monetariu fiascà" o "a struttura finanziaria attuale si sfonda". «.
Bitcoin beneficerà assai di a transizione da un sistema ghjuridicu à un ecosistema digitale. In quantu à Bitcoin, Pal hà scrittu: "Questu hè un sistema di valore digitale cumpletu, fidatu, verificatu, sicuru, finanziariu è cuntabile. U futuru di tuttu u nostru sistema di cummercializazione, a valuta stessa è a so piattaforma operativa ùn si ferma micca quì. "
Hà aghjustatu chì Bitcoin hà da pudè ghjunghje à 100 000 $ in i prossimi dui anni, è ancu lancià un tappu di 1 milione di dollari quandu a prospettiva macro cambia dramaticamente.
Dopu à a pulitica di "facilitazione quantitativa illimitata", Bitcoin diventerà sempre un "assetu di paradisu sicuru" sottu a crisa finanziaria? In questu sensu, Mike Novogratz, CEO di Galaxy Digital, hà ancu previstu chì Bitcoin possa seguità l'oru cù una significativa avanzata di u prezzu, principalmente perchè sti dui assi sò essenzialmente scarsi.
Xu Yingkai, u cumpagnu fundatore di BlockVC, hà dettu nantu à Weibo chì i 3 800 USD di Bitcoin seranu probabilmente u fondu di a calata di u mercatu. Dopu à a dimezzatura di Bitcoin (1-2 mesi dopu), u mercatu hà cuminciatu à ricuperà cumpletamente. Dopu chì a dimezzatura hè stata cumpletata, per via di a scogliera A calata di i rivenuti cuncentrerà una onda di minatori, ma a nova pressione di vendita di u mercatu di u ghjornu hè ancu radduppiata annu à annu, è a "spirale di morte" si prevede di indebolirsi gradualmente. .
Tuttavia, alcune persone in l'industria anu signalatu chì "l'assi sicuri" hè un cuncettu più vechju, ma cunsiderendu chì Bitcoin hà un vastu mercatu è a so liquidità hè assai più forte ch'è d'altre varietà tradiziunali, a dumanda futura continuerà sicuramente à cresce. Dunque, dopu à u crash, Bitcoin recupererà sicuramente più veloce di l'assi tradiziunali americani. Da questu puntu di vista, Bitcoin pò ancu avè una prospettiva megliu, ma da a prospettiva attuale di u mercatu, ùn ci hè aversione à u risicu.
In fattu, dopu à una cascata à pocu tempu in Bitcoin, stu prezzu hè assai attrattivu à mediu è longu andà, è pò esse u puntu di partenza per u prossimu mercatu toru.
Bitcoin accoglie putenza per u futuru mercatu toru
Un rapportu publicatu da Bloomberg hà dichjaratu chì Bitcoin accumula putenza per u mercatu toru. Ancu u titulu di u raportu hà spressu una visione alcista chjaru- "Bitcoin Maturità Great Leap Forward". Bloomberg crede chì questu annu Bitcoin cumpleterà a prova chjave di a transizione à una quasi-valuta cum'è l'oru.
U rapportu hà citatu una serie di motivi per i quali u mercatu di Bitcoin matura. U rapportu affermava ancu chì "se a storia pò esse usata cum'è guida, Bitcoin guadagna un carburante relativu quandu u mercatu di azzioni si ripristina".
In più, Bloomberg hà dettu chì Bitcoin è l'oru, dui beni sicuri in l'ochji di a ghjente, sò previsti à prufittà u più da a recente turbulenza di u mercatu indotta da a nova pandemia di corona.
Ma sicondu un analista di criptovaluta ben cunnisciutu, se Bitcoin ghjunghje à un certu puntu di prezzu, pò scatenà una sfrenia di u mercatu, in altre parolle, u prezzu di e valute hà sparatu.
Sabatu scorsu, 200.000 seguitori di Twitter è un trader chjamatu CryptoYoda anu publicatu a so ultima seria di analisi tecniche, in a quale hà spiegatu chì a struttura di u mercatu di Bitcoin tende à calà per via di a furmazione di una crescita in forma di cunei è di i schemi di Spalla-dui signali bearish definiti da libri di testu - ma a scuperta di Bitcoin di 7475 $ hà da annulà sta situazione, "furzendu i pantaloncini à schjarisce e so pusizioni puru incuraghjendu i brami à cumprà ste pusizioni":
"A scuperta à un livellu cusì altu cunducerà à una grande cupertura di corta scala, è u voluminu di l'ordine di compra darà un forte rimbalzu, soprattuttu se i cumpratori sò dighjà entrati per u livellu di bassa resistenza precedente".
Ciò chì vole spiegà hè chì se Bitcoin sfuglia cù successu, pò dimustrà chì u cummerciu attuale laterale ùn hè micca un suggerimentu di a cima, ma un prucessu di cunsulidamentu è di muvimentu ascendente continuu, chì pò ghjunghje à 8.000 $ o ancu più alti.
Avi Felman-un trader è analista di u criptovalutu BlockTower-hà osservatu dui segnali tecnichi venneri scorsu chì indicanu chjaramente chì i prezzi di Bitcoin subiranu prestu una currezzione:
A sequenza Demark (Tom Demark Sequential) hè un indicatore basatu annantu à u tempu, in u graficu di 3 ghjorni à candela apparisce una sequenza cuntabile cuntinua di vendita. A stessa situazione hè accaduta in i dui tempi precedenti quandu u prezzu di a valuta hà toccu à a mità di marzu è di dicembre 2019, ma hà righjuntu a cima di 10 500 $ prima di questu annu.
Ethereum pare attualmente incapace di rompe i media di 50-ghjornu è 200-ghjornu di a carta di candele di 3 ghjorni.
Inoltre, DonAlt hà dichjaratu chì ancu se a recente linea cutidiana ùn mostrava micca una "forte tendenza à a diminuzione", era "estremamente vicina à u sviluppu di Bitcoin in cima di 10 000 $". Hà indicatu chì a tendenza di i prezzi di Bitcoin era diversa da quella di ferraghju Similitudine in a struttura attuale.
Un rapportu Bloomberg "Bitcoin Maturity Jump" hà dettu chì Bitcoin s'appronta per un mercatu toru à grande scala. In u raportu, l'autore hà elaboratu nantu à a correlazione trà Bitcoin è l'indice S&P 500, oru, zero è tassi d'interessu negativi. Sicondu u rapportu, a turbulenza di u borsu accelerò a transizione di Bitcoin à "oru digitale".
In u 2020, serà ghjudicatu se Bitcoin pò trasfurmà da un asset speculativu risicatu in un "oru digitale". Da a perspettiva di a volatilità, a volatilità di Bitcoin sembra esse calata, mentre a volatilità di u mercatu di borsa hà cuminciatu à cresce. Una tale reazione di mercatu permetterà ancu à più persone di trasferisce fondi à beni criptati.


Tempu di posta: Sep-27-2020